27/7 -09[Öppna dörren]

Jag, Ida och Sara åkte en sväng till Varberg efter fikan och Disa fick lov att vara själv.
Hon var JÄTTE duktig. Hade vart tyst i 1½ i sträck, det är min flicka det. MEN när jag kom hem låg det en pincette vid dörren och den kommer från badrummet. Vi, eller jag stänger alltid badrumsdörren och till sängkammaren men bägga var öppna. ?? Jag är 100 på att jag stängde till sängkammaren, badrummet är jag lite osäker på, men det betyder ju att våran hund har lärt sig öppna dörrar. Vilken tur att hon inte hade öppnat ytterdörren för jag upptäckte att jag glömt låsa den.

Hänglås på dörren?

Kommentarer
Postat av: Ida <3

Ops glömt låsa dörren haha men med den vakt hunden så vågar ingen gå in =)

Tänk om hon suttit fint på parkeringen och väntat på oss.

Hujedamig att hon inte gjorde det.

Pöss

2009-07-27 @ 20:00:09
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida <3

Lilla gumman jag är ledig i två veckor mohahah.

Jag åker inte till mamma och pappa innnan nästa vecka när Danne har börjat arbeta =)

2009-07-27 @ 22:08:33
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anonym

frida..det står 2 poliser utanför dörren..vad ska jag göra??



-...öppna dörren då...!



haha..det va gamla goa tider det!

2009-07-27 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback