9/6 -09[Vissa, alltså!]

God eftermiddag.
Det har varit jobb idag. Träffade Eva och Peter på CityGross, kändes skönt att ha dem vid min sida när vi var där inne (eftersom CityGrossarna har något emot mig)
Hämtade sedan Disa på dagis och hon hade lekt med Sassa hela dagen så nu är hon helt slut :)

Jag blir redigt trött på vissa folk alltså. Blir förbannad, jo blir jag. Hur kan man utnyttja någon som är genom snäll hela tiden. Vad får man tillbaka? Vad jag har märkt ingenting, nada, njet.
Igår var jag inne på sambons msn för att prata med hans syster och då skriver en dam till honom.
Hon: Hejsan!
Jag/sambon: Hej
Hon: skulle jag kunna lämna datorn eller du hämta den en dag om det går? för nu krånglar bara inte internet utan själv adatorn med  suck..behöver den eller köper en stationär om jag ska plugga till hösten.

om du vill. Annars kan du rekomendera någonstans där jag kan lämna in den 

Jag blev riktigt sur ville bara skriva att hon skulle lämna in den SJÄLV där hon köpte den. Hon frågade inte hur han mådde eller vad han gör utan detta är hela konversationen.
Jag är glad att min sambo är snäll, men han får gärna säga nej ibland med.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Men hade inte dom på citygross sagt att du var duktig? Sa du till Eva att dom hade rotat i dina pallar?

2009-06-09 @ 16:26:39
Postat av: Freda

Ja det har jag berättat men det var inget vi pratade mer om. Dom på CG pratar inte med mig så jag vet inte, det är väl om de har sagt till Eva.

2009-06-09 @ 16:55:34
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback