30/10 -09[DHL eats shit]

God dag.
Fy fasen vilken dag det har varit.
Jag börjar jobba 06 på mitt första ställe sedan bar det iväg till CityGross runt 07:45 och när jag kommer in i lagret hittar jag inte mina varor (!!) Jag frågar snällt vart de står, men det visar sig att de skulle leverera det idag, men det var inte vad DHL hade sagt till oss.


Jag fyllde på det lilla jag hade och väntade på leveransen från 08 till 10. Men det är inte allt. Nu ska jag kontrollera leveransen, se till att det är helt och allt är med. Det tog 1½ timma. Hade varit lugnt om jag inte var bokad kl 13 så nu vart det att stressa, men jag pratade med butikschefen och han sa att det var okej att jag kom i morgon för att fylla på. TACK gode gud!

Nu ska jag slappa i soffan, sen ska jag till Sara och hämta mitt foder och bli klippt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback