8/10 -09[We're in progress]

Jag och den svarta mördarhunden var ute på en promenad för en stund sedan.
Jag gjort mitt bästa till att vara roligare än godiset och det gick tills vi hörde en stor hund stå och skällde vid ett staket då blev Disa väldigt ofokuserad, men jag gjorde det bästa jag kunde och efter ett par asnträngingar var vi tillbaka på spåret igen.


Vi gick där och lullade, lekte och letade upp förmål jag gömde och så såg vi en hund på andra sidan trottoaren. Jag gjorde mitt yttersta att hon skulle skita i hunden, och det funkade :) Hon struntade i vovven. Jag var så glad och så rolig så hon fick super mycket beröm:)

Lycka på min jord.

Kommentarer
Postat av: Djävulen.

sv: skämspåre!

Postat av: Li

Riktigt fin bild!

2009-10-08 @ 14:26:35
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter toppen med träningen!



Tack för din kommentar!

Ida tröstar mej hela tiden! Hon är UNDERBAR!

2009-10-08 @ 22:05:46
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback