1/2 -2011[Pump it up]

Fick ett sms från Sanna imorses. Hon ville träna på Klitterbadet och jag hängde på.
Jag var så satans nervös för hon ville ha upp mig på löpbandet.

Det var pinsamt, jag var den enda som höll i mig, farbror Rune 83 jämte mig sprang utan att hålla i sig.
Jag kom upp på bandet, testade springa och det funkade. Fram tills vi skulle av. Men herregud vad äckligt det var. Kändes som om man hade snurrat 15 varv och sen skulle gå framåt fast istället kändes det som jag flög.

Känner ni det så med?

Längtar till nästa gång, hon peppar mig omedvetet :)

Kommentarer
Postat av: mamma

bra Frida att du satt igång med träning, det har jag med börjat med. Orbetracken du vet

2011-02-01 @ 19:31:50
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback