29/10 -2011[Rallytävling]

Hemkommen och genom frusen efter en förmiddag spenderad på falkenbergsbk.
Idag tävlade jag och Disa, och vi blev godkända! Vårat första godkända för officiel tävling. Så nu satsar vi på mydog i Göteborg 6 och 7 jan.

Disa skötte sig ypperligt idag. Fastän jag var skitnödig av nervositet var hon lugn och stabil.
Hon klarade banan galant dock ville hon inte sitta framför mig på ett moment så vi skippade den. Jag är helnöjd.
Jag hade en mycket fokuserad hund och trevligt folk runt omkring.


När vi skulle gå banan band jag fast Disa och märkte ganska tydligt att passivitet är något som jag måste lägga ner mer tid på.

Hur som, jag är nöjd!
Ikväll vankas det lördagsunderhållning med bara mig och min sambo, är nyfiken på vad det bjuds på.

Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

GRRRRRAAATTIIIIIS!!!! :D

2011-10-29 @ 19:57:48
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/
Postat av: Diana

Då gick det så bra som du trodde ju=) jätte bra!

2011-10-31 @ 11:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback