28/2 -2013[Åtta små sanningar]

Jag har blivit utmanad av Annelie att dela med mig av 8 sanningar om mig själv. Ska hitta några av alla 1000, hehe.
 
♦ Jag är livrädd för flygande instekter, men främst fjärilar. De framkallar något i mig som får mig att springa skrikandes åt andra hållet
 
♦ Jag kan inte leva utan potatis
 
♦ Jag kollar under sängen två gånger varje gång jag lägger mig. En gång innan jag hoppar upp, och andra när jag har hoppat upp
 
♦ Jag har navelfobi. Klarar inte av att bli pillad i den eller se andra pilla sig i sina
 
♦ Jag har inget pokerface, fnittrar utan dess like
 
♦ Jag blir alltid superglad när jag vinner i spel
 
♦ Jag kan rulla tungan så det blir tre "vågor"
 
♦ Jag skriver "to-do"-listor, och blir helt till mig när jag klarar hela
 
 
Det är meningen att jag ska utmana folk, men tycker ni alla kan göra det. Men framförallt Emelie 

Kommentarer
Postat av: annelie

Hahaha jag har också extrem navelfobi!! Gud! Och vad roligt det där med sängen, så har jag gjort i hela mitt liv tills jag för tre år sen tog mitt förnuft till fånga och köpte en säng med botten hela vägen ner till golvet. Nu KAN INTE nån ligga där!! Haha. Puss!

2013-02-28 @ 21:07:32
URL: http://recently.se
Postat av: annelie

Ta bort benen på sängen, det fungerar också! Haha :)

2013-02-28 @ 21:09:10
URL: http://recently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback