24/3 -2013[Vart tog du vägen]

Som ni har märkt är jag inte inne här så ofta längre.
Jag vill inte lägga ner, men motivationen är på noll.
 
Har så mycket jag vill visa och berätta, men varje gång jag sätter mig vid datan gör jag andra saker.
 
Jag är väldigt arg, fortfarande sedan jag blev uppsagd. Känns som jag är arg på allt, vardagen, Mange, Disa, fåglarna, solen, regnet... listan goes on and on.
 
Det är inte som så att jag vill vara arg och bitter, men det är lättare att vara det än att sluta vara det.
 
Om några dagar ska vi åka utomlands till solen och bara vara. Jag ska verkligen försöka mitt yttersta att ta tag i mig själv och njuta, andas in ny luft och frigöra den dåliga.
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Lite semester är nog vad du behöver just nu, ladda batterierna och när du åker från semestern lämnar du allt som grämer dig där och åker hem med nya krafter. Du fixar det. puss

2013-03-24 @ 10:06:45
Postat av: Marie

Ni kommer få en fantastisk semester! Det är du värd!!
Som din mamma sa,lämna kvar det dåliga där! och du kommer hem med ny bra energi och är min glada,galna Freda igen :)

2013-03-24 @ 11:51:02
Postat av: Jonna

Låt inte något förstöra så som du vill att din semester ska vara. Våga säga okej ni kan göra det men jag skulle vilja göra detta och så kan vi ses ikväll istället. Kompromiss, välj fighterna, sålla och andas ut.

2013-03-24 @ 18:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback