KAPAD!!

Ibland tycker jag att Frida inte är tillräckligt rolig på sin blogg.  
Då kapar jag den. En blogg kapning.
 
Tyvärr blir det inget om hundar. Mer än att jag kan berätta att jag också ägt en hund en gång. En kungspudel vid namn Chappie. Den vackraste, klokaste och mest fantastiska hund någonsin! 
Min och Fridas hund karriär började faktiskt med Rambo, en westie. 
Dessvärre är jag allergisk och vi kunde inte ha kvar honom. 
Men det är en annan historia.
 
Be Frida lägga ut kort om ni är nyfikna!
 
Idag har Frida gjort världens upptäckt och jag vill att ALLA ska veta det!
En sladd! Världens coolaste sladd!
Kolla 

Super coola! Jag har valt en grön, svart och orange.
Super exalterad!!
 
Well det var allt. För tyst på bloggen...
 
Tjing tjong storasystermellan Jonna 

Kommentarer
Postat av: annelie

Hahaha tokgillas!!

2014-01-09 @ 10:06:04
URL: http://recently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback