Egentid med Disa

Nu när det har varit så fint väder, och ganska varmt i solen har vi varit ute en del.
I förrgår tog jag och Sambo ut våra cyklar och tog oss en rejäl cykeltur med Disa.

Vi har en jätte bra cykelväg, är dock ingen cykelväg, men den är grusad och tom, då där får Disa spring lös hela tiden och diken med fräscht vatten.

Förr när jag cyklade med Disa fick jag ha nosgrimma på då hon drog så. Nu har vi sele på henne, under skogsturer och halsband i centrum. Hon drar fortfarande väldigt mycket i början, men Sambo har jätte bra och fina knep som gör att Disa inte sticker som en kanonkula.

Så fort jag rustat min kickbike ska vi dra oss ut på den. Hon tycker det är väldigt roligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback