Sol i sinne, solen är framme

Vaknade av att solen värmde mina fötter. Nog för att det är skönt, men så skönt att man blir jätte varm är det inte. 
 
Fisen och jag tog oss en härlig promenad i skogen. Det var lagom kallt och lagom varmt. 
Vi gick förbi en bäck och solen fick vattnet att glittra jätte fint, och ställde man sig några steg längre ner och lite till vänster så bländande vattnet en. Så där stod vi inte. 
Det var helt tyst i skogen och man kunde höra vattnet lite. 
Då kände Disa vårkänslor. Hon gick helt bananas i skogen. 
Rullade sig, gned sig mot mossan, letade pinnar. 
Hittade en pinne blev tokglad, hittade en till och blev så överlycklig att hon tog den, men så hittade hon en till och var nu så i extas att hon inte visste vad hon skulle ta sig till. 
Så hon började kuta runt mig och ibland hoppade hon upp på mig. 
Jag tog upp kameran för att fota och då blev jag världens tråkigaste och Disa blev en otålig tonåring som tycker allt som föräldrarna gör är så pinsamt och töntigt så vi gick därifrån. 
 
Men än är det inte vår, det kommer komma mer snö. I mitten på april hoppas jag kunna ta fram vårjackan och vara ute hur länge som helst. 





Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
fredaom.blogg.se

2015-02-09 @ 12:21:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Jenny & Charlie

Disa!! <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 SÅÅÅ FIN!

Svar: Disa niger och tackar, och jag med ;) <3
fredaom.blogg.se

2015-02-10 @ 21:15:23
URL: http://photobyj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback