12/8 -08[Duktig tjej]


Idag gick jag till arbetsförmedlingen och då fick Disa var ensam hemma. Tyvärr fick jag Herr otroligt seeeeg, så mitt korta besök blev helt plötsligt lite över 30 min. Men när jag väl kom in till honom gick det fort, jag skyllde på att jag skulle hämta en vän på tågstationen.
Men Disa var jätte duktig, hon skällde i 3 min sen var hon helt tyst, tror hon hade lagt sig för när jag kom hem sa det bara *duns* så sov hon. Haha sötisen.
Nu har jag även uträttat massa ärenden så jag känner mig duktig, trots att jag fick Mange att komma 1 timma försent till jobbet. Jag trodde han började 11 men han började 10, han kunde kollat upp det med. Jaja gjort är gjort.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Ååå fina Disa Fisa,, Vi saknar henne såååååååå

När jag säger Disa till Revo så tittar han och lägger huvuvdet på sne, Gulle plutten..

Hoppas vi ses snart..

Kramizar till er båda

2008-08-12 @ 12:14:42
Postat av: linda

vad duktiga ni är allihopa. mange borde väl hålla koll på sina jobbtider själv, nä men vad säger jag... han är ju av modell manliga könet ju!! hahaha

2008-08-12 @ 17:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback