13/8 -08[Regna bort]

Bild

Vid 14 tiden åkte jag och Disa till SCA och träffade LJ, jag skulle lämna hans väska och köpa lite produkter. Efter det åkte vi till stallet och där träffade Disa Tilly och de busade som bara den, men Tilly blev lite för leksugen ibland så Disa blev rädd. Tilly är inte ens 1 år än så hon är lite valpig med, iallafall unghung. Men det gick jätte bra, Tilly är en snäll och lätt hund så det var inga problem att säga till henne.
När Sara kom upp följde jag och Disa med henne och kollade när hon red i paddocken och då kom regnet. Först lite sen mer, sen ännu mer sen var det ingen återvändo vi var tvugna att springa hem i spöregn. Disa frös så hon skakade, när vi kom hem satte vi oss i soffan med en filt och jag drack varm oboy sen vilade vi en stund. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback