20/8 -08[Alldeles för mycket]


Igår fick hämtade Mange nycklarna till lägeheten, och vi åkte dit och började riva ner tapeter och ta bort lister. Jag hade planer på hur jag ville ha det och Mange hade sina, men vi kunde nog lösa något. Jag vet att jag är enormt envis, men jag tänkte att vi kunde mötas på halva vägen, TILLS(!) hans familj kom.
De la sig i och tyckte det vi ville ha inte var bra utan det de tyckte var nog lite bättre. Det som är lite konstigt är att hans farfar sa att man har rätt att ha egna åskiter och självklart är det ni som ska bestämma, men när vi sa hur vi ville ha det var det ändå hans åsikt som skulle gälla. Hans pappa kom med massa ideér och sa att han planerar massa i huvudet och att det inte var meningen att lägga sig i.
Jag kan säga er att det var inte lätt att bara skaka av sig det de sa!
Det hela ledde till att jag och Mange började bråka och vi har inte löst konflikten än.

Jag har sett fram emot att hålla på med lägenheten sååå länge, men det är inte våran lägenhet längre och jag tänker inte lägga mig i vad som sker i den. Blir den blommiga tapeter med porslinsfigurer så får det vara. Jag vill bo där med min Mange och Disa och leva lyckliga i alla dagar.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Gumman då.. Va dumma de är. men du det kan vara fint med blommiga tapeter och porslins figurer :P hehehe gumman det ordnar sig.. Be Mange att de ska ge fan i att lägga sig i..

Hoppas det löser sig gummis..

Kram och nospussar från mig och Pevan

2008-08-20 @ 12:18:17
Postat av: linda

Bitch. Jag vet att det är lättare sagt än gjort att inte bry sig vad andra säger och det är lätt att tappa tålamod och lust till allt!!! Jag vet att ni två kommer att göra ERAN lägenhet så som NI vill ha det och allt kommer bli super duper. Det är ju NI som ska bo där och INTE de andra som kommer med "råd".... Jag tyckte lägenheten var fin och den kommer bli ännu finare när allt är färdigt och då ska det bli kul att få komma till er och se hur mysigt och gulligt ni bor. Puss din lilla babe.

2008-08-24 @ 08:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback