2/8 -08[överviktig tvätt]


I tisdags natt när jag var lite på lyset, kom jag på en smart ide(!) att vi skulle tvätta igårkväll. 22 - över natten. Vi båda var jätte trötta igår och ville bara sova, men vi tvättade och ingen tvättade efter oss idag så vi bokade till kl 11 idag. Innan vi gick och la oss igår sätte vi på de sista maskinerna och när Mange gick upp gick jag ner och hängde upp det och gick tillbaka för att sova. Nu när jag var ner och hämtade det var tvätten fortfarnade pisseblöt. Centrifugen funkar nog inte på ena maskinen för jag fick vrida ur vatten från kläderna. Tvättenkorgen blev jättetung av de lilla jag plocka i.
Nu ska jag hänga upp det här hemma och så får vi se vem som plockar ner det;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback