31/8 -08[Måste det jämt drabba oss?]

Gah! Så arg, förbannad, sur, besviken och ledsen jag är!
Min mamma kommer snart hit, för hon är så super snäll som hjälper oss att tapetsera. MEN det vekar bara vara jag som tycker det, för Roy tycker det var dålig planering att hon kommer så sent för då hade de kunnat börja, och han hade skjutit upp på saker pga av tapetesering. Inte vårt fel, för han visste att mamma skulle komma. Jag fattar inte varför han inte kunde med att säga det till mig utan till sin son som inte vågar säga emot honom. Alltså det är våran lägenhet så det bara att gilla läget, vi väljer hur vi vill ha det. Ni är alla genom snälla som hjälper oss, men det är det enda ni gör, hjälper oss för det är vi som bestämmer där inte ni.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag förstår dig nu ang. farföräldrarna och pappan

2008-09-01 @ 18:33:47
Postat av: mamma

jag förstår dig nu

2008-09-01 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback