9/8 -08[Pucko]


Nu har jag tvättat min bil, men det gick sådär. Björkfröna fastna på bilen lika fort som jag fick bort dem. Manges föräldrar kom hem och de ville presentera katten för henne, ingen av dem brydde sig om varandra.
När vi kom hem, mötte vi en man med sin hund. Han var nog utvecklingsstörd. Han hade en 12 årig border collie som bara var, och så kom han fram till mig och började prata. Han berättade att dobberman är ingen barnvänlig hund. Jasså sa jag, min förra älskade barn. Nej nej, det ska man passa sig för, och man får inte ha de lösa och man får inte göra si och så. Sen frågade han om hon kunde gå lös, ja sa jag hon är väldigt duktig för att bara vara 10 veckor, då ville han att jag skulle visa honom och så han kunde träna mig. Nej sa jag, det vill jag inte.
Sen gick jag och Disa. Förresten hade han ingen pli på sin hund som han skröt om, hon gjorde mest som hon själv ville.

Åh folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback