10/12 -08[Nu är det nästan bestämt]







Igår beställde jag tid till frisörenstolen, men problemet är att jag inte funderat på vad jag vill ha, bara att jag vill bli finare lagom till jul och nyår.
Drömde att jag kom till hon som ska klippa mig och sa att hon fick bestämma, då blev hon sur och sen sa jag att jag kunde göra det höstrött och då sa hon att det går inte för då blir mitt hår grått, men när jag sa att det var okej med grått så gick det inte. Hon var jätte arg på mig, lika bra att ha bestämt sig innan man kommer så hon inte blir en häxa som i drömmen.

Vet bara inte hur jag vill ha frisyren, gah så jobbigt


Kommentarer
Postat av: ida

Jag vet raka av allt mohahah jag kan göra det gratis :P min lilla snutta. ses imon..

Puss

2008-12-10 @ 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback