2/12 -08[Fisen dålig]

Hejsan hallå.
Idag blev det en ofrivillig sovmorgon. Vet inte hur man kan säga att den var ofrivillig men jag säger oplanerad då.

Igår passade jag Revo åt Ida som skulle på massage och när hon var klar var jag och sambon med hans farföräldrar i gallerian och skulle kolla på en julklapp till sambon. Ida passade på att komma in och hälsa på dem. Då är farföräldrana så himla snälla och köper även en julklapp till mig(!) jag tackade väldigt mcyket och artig. Om inte det skulle vara nog så bjöd de oss på en dyr fika, även Ida. Har de vunnit på lotto?
Hur som helst, Disa och Revo busade och hade sig igår och idag haltar hon väldigt mycket och jag är rädd att hon har en fraktur eller något annat smärtsamt. Ringde doktorn och fick tid i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback