5/12 -08["Hur står du ut?"]

Idag har det vart minst sagt stressigt. Oj oj, herre jävlar! 160 personer på två servitriser varav den ena tog hand om buffen, och maten fanns två trappor upp! Det var sjukt och det tog slut snabbt och köket var långsamma.
Kvinnan jag jobbade tillsammans med har en tendens att bossa över alla och tror att man har 8 armar. Men jag vart helt förvirrad idag, jag skulle komma dit men vara där. Hur går det ihop?

Det var en gäst som kom fram till mig och sa att de flesta tycker hon körde mig på ett mycket otrevligt och dumt sätt. Tja vad ska jag göra? Jag tänker inte säga till henne framför gästen, och jag har superkort minne så jag minns nog inte ens vad som sas när vi är i enrum, sen vågar jag inte för jag vet inte om hon säger till chefen som sedan säger till mig att jag ta en säck över huvudet och gå.
Jag tyckte ändå om att vara stressad idag, behövde tänka på annat. Bröt ihop när jag kom till jobbet, för jag hade tänkt sagt att jag är lite känslomässig idag, men det försvann snabbt som tur var:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback