7/12 -08[Full rulle]

Idag har det varit full rulle.
I morses klev jag upp vid 08:45 och duschade och gjorde mig ordning, för idag skulle jag, Ida och Sara till IKEA:)
Vi kom iväg vid 10 tiden kanske och var framme vid halv 11. Vi gick och strosa runt och kom i underfull med att vi behövde fika. Sen började allvaret. Jag träffade min gamla klasskompis Josefin där med, det var jätte trevligt:)

När det var dags att åka hem var vi alla trötta och nöjda med dagens shopping. Ida körde hem mig men kom på att jag inte hade någon nyckel men som tur var så var sambon hemma. Han skulle basta med killarna och Ida var så snäll och bjöd mig på en bit mat. Men jag hade en sån jädrans huvudvärk så visiten var inte långvarig.

I morgon kommer mamma och besöker mig:) På fredag ska vi på julmarknad i Svenljunga.

Kommentarer
Postat av: Din babe Linda

Och vet du vad jag har hemma till dig..... en kalender från ICA till bara dig!! sicken babe jag är eller hur min lilla bitch...

See you friday!!

2008-12-08 @ 06:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback