15/2 -08

Dagen efter Alla hjärtans dag. Man märker ju att den 14 är alla hemlighetsfulla och kära och det bara massa rosa moln överallt osv, men idag är det bara en vanlig dag, tänk att det kan bli så. Bara att vända på en hand.

Men igår var det mysigt! Jag och Mange åkte till Varberg och strosade runt lite, och var sådär nykära :)
Sedan åkte vi runt lite för det vi var ute efter var TP (Trivial Pursuit) men vi hittade bara deluxe eller Disney. Vi letade och letade men fann det inte. Så vi åkte hem för vi hade ett ärende att göra vid 16 tiden.
Efter det gick jag och Emelie runt lite på stan och då, DÅ hittade jag det! :)
Så igår blev det god mat, och efter det tände Mange massa ljus och jag bytte om till något "bekvämare".
Vi satte oss på golvet och spelade TP och åt godis och bara myste hela natten lång! Underbart.

Kommentarer
Postat av: Sophia Almawi

heej
jag skulle bli så glad om just du läste min blogg !!
pusss

2008-02-15 @ 18:31:35
URL: http://sophiaAlmawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback