18/2 -08

Morgonen har varit sådär. Mange börjar 8 idag och han ställde sitt alarm på 06:30 och vid 7 gick han upp för att äta frukost. Då tände han i köket och sen kom han på att han skulle kolla en sak på datorn så då tändes den med. Hela lägenheten lös och i sängen låg jag, trött och irriterad. Men det gick dock över när Mange la sig i sängen och kramade mig tills han skulle åka :)
Fick ett sms på morgonen med, jag har tydligen namnsdag. Grattis på namnsdagen alla Frida och Freja där ute :)

Kissade Nea för en kort stund sedan, vi möttes av värme och sol när vi öppnade dörren. Ska ta på mig och gå ut med henne en lång runda. 
                                                         Har saknat den!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis på namnsdagen!

2008-02-18 @ 15:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback