2/2 -08

Igår i natt hade jag problem med att somna, ibland var det för varmt eller så var det kallt. Dessutom låg Nea på mig och tog massa täcke.
Jag hade ställt min klocka på 08:30 för Marie skulle väcka mig vid 9 tiden, men hon ringer mig 07:56! Jag gick upp och hälsade på familjen DeRoma och grattade Natta på hennes födelsedag.
Vid 9:15 kom Marie till mig och jag packade och gjorde mig färdig sedan åkte vi till Falkenberg, det var en underhållande resa då vi hade allsång med Disney klassiker ;)

När vi hade lämnat våra saker i lägenheten gick vi runt på stan, när vi kom tillbaka hade Mange åkte till Martin för att hjälpa honom lite och det var vid 13 tiden, han är fortfarande inte hemma. Vill ju ge honom massa avskeds pussar!

Nu ska jag och Marie spela Wii och äta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback