22/2 -08

Igår kväll plockade vi undan Neas saker. Det var jobbigt, det kändes som att jag försöker glömma henne så fort jag kan. Så är det ABSOLUT inte, jag gör det bara för att göra det enklare för mig.
Vi kollade på kort på när hon var en liten valp, det gick bra jag blev glad när jag såg henne.

På söndag eller lördagkväll ska vi åka till Svenljunga och plocka undan och sprida henne över ängen där hon trivs :)

Åter igen, tack alla för erat stöd. Vi känner hur ni tänker på oss, och det gör oss starka!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Klart att vi tänker på er! Nea tillhörde ju familjen! Vad fint att sprida henne, hon trivdes bra fri och när hon fick springa omkring.
Svenljunga är utan ström men vi har ström, konstigt va?!

Puss

2008-02-22 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback