24/2 -08

Idag vid 9 tiden försökte jag väcka Mange genom att hoppa i sängen, dra av täcket, kittla honom. Men det gick sådär. Varför jag ville ha upp honom då beror på att vi skulle åka till Gällstad, Lager 157 vid 9:30.
Vi kom iväg 10 i stället. Det var inte så mycket snygga tjejkläder där som vanligt, men å andra sidan var jag där för Manges skull eftersom jag fyller år snart :)
   


Efter det åkte vi hem till Marie och fikade lite. William blev lycklig över att jag kom. Det var Frida ditt och Frida datt, han skulle inte heller sova för att Frida var där.
Vi hade lite bråttom hem för vi skulle sprida Nea över ängen.
När vi kom hem åt vi lite mat sedan begav vi oss neråt. Det var fint, askan flög i Neas fotspår. Mange hjälpte mig att sprida. Mamma, pappa, Linda och barnen följde med oss ut. De tog varsin hand full med aska och gav henne en hälsning sedan släppte de henne. Det var jätte fint! Nu har hon det bra och jag och Mange med.

Tack alla.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tråkigt att vi inte kunde vara med men vi tänkte på er hela tiden. Nea har det bra där hon är nu.
Puss

2008-02-24 @ 21:53:30
Postat av: Jonna

Alltså Frida jag blir lite orolig över Magnus. Är han medveten om att det där OXÅ är tjejkläder...

2008-02-24 @ 21:54:55
Postat av: Linda

Jag kunde riktigt se Nea framför mig springandes på fältet när vi spred hennes aska. Det var jättefint och Magnus gjorde allt jättebra. Nu känns det lite lättare att gå framåt.. puss

2008-02-25 @ 10:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback