6/2 -08

Jag pratade med Mange för en kort stund sedan. De har varit på ett badställe med kanske 5 olika bastuar (?) med olika temperaturer och en isvak, och sedan kunde man simma i en basäng inom hus som sedan blev utomhus.
Lät jätte roligt och jag blev givetvis avundsjuk! Tyvärr avslutades vårat samtal lite olykligt, men det tar vi igen i morgon!

Pappa var hemma från jobbet idag :( Typiskt när jag har Nea där, börjar känna att jag med börjar få men det är nog bara inbillning, det måste det vara!

Nu ska jag ta och springa med Nea sedan ska jag bannemig sova, har sov morgon i morgon och jag vill inte jobba sent på fredag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du ska inte bråka med honom när han är borta! Man blir så himla avundsjuk för att dom har roligt och man själv inte har det. Inbillning helt klart, du är INTE på väg att bli sjuk. Framför allt inte när du orkar springa med Nea...
Skönt att vara hemma lite? Är Matt kvar hemma?
Måste nog ringa henne var ett tag sedan...
Hångel och kram på re

2008-02-07 @ 12:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback