9/2 -08

God morgon sa Nea och väckte mig. Hon har sovit som en gris i min säng och jag sov i soffan, det var obehagligt i natt med, det har det inte varit innan.
När jag hade varit vaken i ca 10 minuter ringde mamma och sa att de skulle åka till Jonna och Fredric och måla bräder undrade hon om jag skulle med för Jonna hade sagt till henne att jag vill hjälpa till, svarde jag att jag är inte redo nu så jag åker senare.
Idag ska Emelie tatuera sig, får se om hon har bestämt vart än. Ganska bra att veta det i tid innan man gör en permanent teckning på kroppen tycker jag ;)
Jag vill med tatuera mig, jag vet vad och vart den ska vara men Mange gillar inte tatueringar så jag får kolla om han tycker den verkar okej för det kommer bara vara han som får se den pga av platsen.

Nej nu ska jag hämta resten av tvätten sen ska jag städa. Hoppas jag orkar åka till Maria idag, men jag mår inget bra. Får se om jag går ner och äter mat hos Linda med, vill inte smitta de små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback