9/2 -08

Mange ringde mig precis, han sa att de är på väg hem. Jag blev jätte glad!
Fick ett sms av Ida innan, de ska ha tjej kväll och de ville att jag skulle komma dit. Det var jätte snällt och jag blev glad att hon frågade, tyvärr kan jag inte :(

Har städat klart min lägenhet nu. Det nästan skiner om den. Får se om den är lika fin när jag kommer tillbaka och hämtar de sista sakerna eller om familjen undervåning har haft fest medan jag är borta.
Jag har ont i magen, fast det flyger massa fjärilar i den ändå:)
I morgon ska jag och Emelie packa det som jag behöver ha med mig till Falkenberg, hon får nog plats med lite hon med.

Nej Emelie ska vi ta och äta frallor?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det tycker jag, spring iväg o baka några, ta o mjölka kossan med så vi akn ha ost o smör på.

2008-02-09 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback