16/1 -08

Vakna av klockan 07:30 och snooza till 07:50 av att Mange pöttar ut mig ur sängen.
Går upp gör mig oprdning ställer fram frukost, går och väcker Mange.
Vid 08:35 åker vi till Halmstad mot Lidl där jag ska på intervju, som Emelie så snällt fixade. Fick reda på det igår när vi handlade för då träffade vi Emelie och Emir (?). Jätte snällt Emelie, tack!
Gullungen Magnus var så jätte snäll och följde med mig, trots han börjar 12 och hade kunnat sova läänge. Super mycket tack, du är bäst!! Älskar dig.

De ska höra av sig inom den närmsta veckan, men de hade mycket att göra så jag skulle inte bli ledsen om det tog 2 veckor.
Han jag pratade med var trevlig och lätt att prata med, tycker det gick okej.

Tack ännu en gång till alla som ställt upp och hjälpt mig!

image25 Kanske jag jobbar där i sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback