21/1 -08

En ny dag, och det började med att jag vaknade till att regnet smattrade på fönsterbläcket. Ett sövande och mysigt ljud. Vill somna om, men klockan var 10 och idag ville jag vaknade nårgorlunda tidigt så jag inte sover bort dagarna.
När jag och Nea skulle på våran morgon promenad möttes vi av sol och frisk luft. Det kändes som våren hade kommit, det var jätte skönt att ta en promenad. Nea hittade en pinne och lekte med den och såg lycklig ut, det kunde inte bli bättre :)
När vi var på väg hem mötte vi en gammal tant som tyckte Nea är en jätte fin hund och hon hade sett hos när vi promenerade. Det var en jätte snäll gullig tant.

     

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jaha ja, skryter gör du med hör jag...
Visst var det härligt idag. Hade oxå velat gå ut och gå men Chappie kan inte gå längre än till postlådan ungefär. I morgon ska han till Blå Stjärnan och röntgas så då ska jag passa på att gå ut och gå om det är fint väder.
Tjineling

2008-01-21 @ 17:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback