22/1 - 08

I natt sov Emelie över hos oss för Pontus hade skadat sig. Vi vaknade vid 10, eller jag vaknade då och väckte Emelie och Mange med mitt sjungande framför Sing Star.
När vi ätit frukost och klätt på oss åkte vi till Olofsbo strand och sprang med Nea. Hon tyckte det var så kul, för hon ville inte sluta springa, svansen bara vifta och hon sprang och sprang.
Emelie och Mange tog massa kort så jag fick sköta bollsparkningen och springadet, men det gjorde inget för det var så kul.
På hemvägen stanna vi på Coop och handla mat. Haha det var rätt kul där inne, tyckte iallafall jag. Hihi!
Väl hemma började jag och Emelie diska, sedan började vi med maten, hasselbacks och lövbiff med bearnaisesås (?) En liten stund blev det kaos där inne, men det redde vi ut snabbt.
Efter maten tog jag och Emelie på oss jogging skorna och sprang med Nea, fy sjutton så jobbigt det var!

Nu sitter vi i soffan och bara slappar :)

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback