29/1 -08

Nu har vi vart jätte duktiga jag och Mange. Vi har klippt Neas klor, rensat öronen och duschat henne. Hon är som en ny hund. Men hon var inte alls sprallig när hon var klar, jag tror hon är trött efter idag, för hon orkar nästan ingenting. Gull hund.

I morgon kommer vi kanske klippa oss, eller jag kommer nog det men jag har sån beslutsångest!
Sen blir det väl mycket träning med Nea så hon kan stanna hemma här med.

Nu ska jag göra mys här hemma.

Min söta ängel, sluta inte andas bara för en persons skull. Se dig omkring, du har äkta kärlek runt omkring dig!
Älskar dig och kommer aldrig sluta. Kan tattuera in ditt ansikte på hjärtat för att bevisa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback