30/1 -08

I morses när jag och Mange var ute med Nea fick jag mig ett ryck och ville klippa mig. När jag och Emelie var på stan hittade vi en frisörsalong som vi tyckte såg jätte bra ut, men när vi skulle gå tillbaka till den en dag var den inte där. Vi hittade den inte, det var som vi sett i syne, men idag hittade jag den. Jag traskade upp och frågade om de hade någon tid och en gullig liten tjej sa att hon kunde ta mig. Jag satte mig i stolen och lät hennes händer ta över mitt hår. För kanske 2:a gången blev jag faktiskt nöjd!

Senare på dagen skulle vi och Martin åka till Gekås, men när vi kom till Martin var klockan 17:20 och Gekås stänger 18 så det blev inget med det. Vi åker dit i morgon i stället.
Nu ska vi kolla på film och äta honungsmelon. Gott!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback