31/1 -08

Idag fyller min sötnöt år :) Jag gick upp klockan 7 slängde i tvätt i maskinen och sedan la jag mig jämte honom och sjöng med min vackra morgon sjungröst, men han blev glad ändå :)
Vi gick upp vid 9 tiden och åt frukost, gjorde ordning tvätten, tvättade bilarna sedan åkte vi till Gekås så han kunde få handla en ny skiddress nu när han ska åka till Åre på lördag. Kommer sakna honom tok mycket!

Vi hittade iallafall bra och behövande saker, bl a Polaroid solglasögon för under 100, vi blev nöjda över det.

Nu stormar det som sjutton här ute. Det låter läskigt och ser otrevligt ut, önskar att Mange var här men han var tvungen att meka med bilen.

 Solglasögonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback