1/7 -08[Jisses]

Det är ju 1 juli idag! Herregud vad tiden bara springer förbi en. Jaha är det nu sommaren är? Den är inte här ännu iallafall fast det är skönt ute men ingen sommarvärme.
När jag kom hem från stallet satt jag och läste massa bloggar, sen kom jag på att jag var sugen på kött så jag gick till Ica och handlade lite till kvällen. Hade gärna haft hasselbacks men det är svårt att göra på färskpotatis. När Mange kommer hem ska det vara klart och sen kan vi spela Wii. Vi pratar om att köpa guitar hero, hade hoppats på redan ikväll men det får bli en annan dag:)
Bild



I morgon börjar jag 14 så jag får sova länge, men måste fixa lite saker på stan och tvätta med.
Nu ska jag plocka undan här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback