22/7 -08[Händlat lite]

Denna dagen har jag och Mange fördrivit oss genom att åka till en målarhandel och tittat på tapeter och golv. Det var riktigt svårt men vi har hittat en tapat vi gillar men det kommer eventuellt inte bli den. Sen åkte vi till Halmstad och kollade runt på Eurostop. Jag hittade nödvändigheter till min vardag och så kollade vi runt på vad vi kan skaffa till lägenheten. Som tur är kan vi köpa lite vitvaror av min söta syster Linda, jätte snällt av dig:)

Har pratat med Sara K om hur Disa mår och hon berättade att hon mår så bra så och hon lyssnar till namnet. Längtar jätte mycket nu:) Fick några bilder med.


Kommentarer
Postat av: mamma

hon var söt ser lite rädd ut

2008-07-22 @ 21:02:48
Postat av: Linda

super söt liten tjej. puss

2008-07-22 @ 22:00:05
Postat av: MLi

Superfin! LÄngtar tills jag får träffa henne!

2008-07-22 @ 23:52:42
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback