10/6 -08[Nyhet!]

 Så glad är jag så jag ser faktiskt ut så.
Nu ska jag berätta för er.
Mange och jag var och skrev på kontrakt idag. Vi har köpt oss en lägenhet :)
Vi är så glada, vi sitter och planerar vad vi ska köpa och vad för tapeter vi ska ha, det är så kul!
Jag har även bytt abonnemang, och vi har kollat på blocket på massa billiga fina möbler. Åh vilka vuxenpoäng.

Påtalom något helt annat, i morgon ska jag följa med Sara till veteriänren sen ska jag åka till Svenljunga och där ska jag och Camilla fixa till Emelies student som händer på torsdag. Pirrar det i magen?!

Nu ska jag kolla lite på IKEA osv.

Kommentarer
Postat av: MLi

Åh vad roligt! Jag är så glad för eran skull. Ni får vänta med inflyttningsfesten tills jag har kommit hem!

2008-06-11 @ 11:55:00
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: marie

GRATTIS till er båda!!

2008-06-11 @ 17:31:23
Postat av: linda

ÅHHHHHH VAD ROLIGT. GRATTIS MINA DARLINGS.

2008-06-11 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback