13/6 -08[IKEA besök]


Jag har precis kommit ur duschen + att jag är hemkommen för ca 15 min sedan. Känner mig en aning stressad, för Mange kommer hem vi 19:30 och jag vill vara klar med allt då, dvs att jag ska vara påklädd, färdig sminkad, fixat håret, gjort ordning hans present och sitta där och se glad ut när han kommer in och springer in i duschen och fixar sig på 5 min. Glömde säga anledningen attv i har bråttom är för att jag och Andreas bokade bord till mig och Mange på Källaren Laxen till 20:)

På IKEA hittade jag förvaringslådor, galgar, saftkanna och en present till Mange.
Har lite brådis nu.

Kommentarer
Postat av: marie

glagar.....är det galgar du menar :P haen mysig kväll! brassan snart igen? :D

2008-06-13 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback