14/6 -08[Lite tankar]


Vem startade blogg och varför hakade jag på?

För många är blogg en livsstil för andra en hobby eller en sida att få skriva av sig på. Jag skriver för att jag vet att det nästan bara är min familj som läser så då skriver jag vad som händer i mitt liv nu när jag flyttat 9 mil ifrån dem.

Men när man kollar runt på olika bloggar blir jag lite irriterad, för som jag nämnde här ovan så betyder bloggen olika för alla, men de flesta påpekar att de härmar andra. Jag måste ha missat informationsmötet om när alla "kända" bloggare skaffade patent på bland annat dagens outfit, eller sättet de skriver på.

Jag tycker alla har rätt till att tycka som de vill, så just därför låter kanske några bloggar på samma sätt för att de har lika åsikter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback