19/6 -08[Hey whats wrong with you]


Hej hallå.
Jag var ute och red en sväng på Jeason innan i det tråkiga vädret men vi kom runt och hem igen:)
Pratade med Sara innan och jag längtar som fasen till i morgon. Jag bryr mig inte om det regnar eller snöar inte ens om det är strålande sol. Alla kompisar här är underbara och vi har alltid kul ihop + att det är min första midsommar att fira. Vet inte vad jag ska ha på mig, funderar på en ica påse men vi får se.

Jag har pratat med facket och fått hjälp, har inte fått papprena jag behöver man det kan deras ombudsman hjälpa mig med. Det känns skönt att jag tagit tag i det, men tråkigt att det ska ta sån tid för ett papper och komma!

Förresten har systemet uppet i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback