6/6 -08[åh vad uttråkad]

Jag är enormt uttråkad, hade gärna haft Mange här och kollat på en film och myst i hans famn. Men han måste fixa med bilen och jag är på väg att bli sjuk så jag har INGEN ork i min kropp. Min läpp värker så det gör ju inget roligare. Ser ut som jag har vart i slagsmål ju.

I morgon ska jag vara i stallet 9:45 då kiopakton kommer och ska kolla på honom, tror inte jag kommer rida på morgonen, men å andra sidan beror det ju även på vad han har för dom att avlägga.

Nej jag ska stänga av datorn och vila lite, samt drick vatten och ta tabletter.

Update: Jag hatar bloggs nya plattform!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack så jättemycket :D

2008-06-07 @ 02:00:23
URL: http://www.wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback