9/6 -08[En ridtur bla]


Då har vi varit på en visning. Jag älskade den! För att vara en två hade den STOR trädgård. En på framsidan och en på baksidan. De som bor där har verkligen ett öga för inredning. Alla väggar var klädda i super snygga tapeter och fina färger. Jag ville bara ha den! Tyvärr var hyran inte det billigaste, men å andra sidan räknar Mange med att betala själv, ifall jag inte skulle ha pengar en dag, vilket är bra men just nu har jag ju det.
När jag håller på att inreda vardagsrummet fick Mange ett samtal som fick mitt hjärta att slå fort och jag gjorde volter inombords.
Efter det åkte vi till stallet där herr Jeason tyckte det var mer kul om han utforskade stallplatsen på egen hand så han stack från boxen, men jag och några till fångade in honom i paddocken och sen fick jag tag på honom. Mange följde med oss med cykeln när vi red ut och idag fick Jeason trava och det var kul sa han.
Nu är Mange i garaget och jag är hemma och ska väl diska berget som står inne i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback