16/3 -08

Igår var det melodifetival finalen, vi var hemma hos Martina (Manges jobbar kompis) vi drack vin och åt chips.
För mig vann rätt låt. Jag gillade den, men höll även på Linda.
Skandalen i år är väl att Linda fick inga "folkets röster" men Krister Sjögren fick det :S
Björns insatts var helt klart.. makalöst bäst! Jag blev kär i honom.
Hade gärna velat ha ett klipp här på honom, men youtube funkar inte på min dator :(image222

Jag har världens gulligaste pojkvän. Vi handlade drick och man kunde köpa 3 st för en summa. Mange ville ha påskmust, och jag gillar inte must så jag ville ha annat. Nu när vi ätit och sånt har vi druckit ur det den dricka jag ville ha, och igår upptäckte jag att musten var oöppnad och min dricka var snart slut. Då berättar min superpojkvän att han gör det ju för min skull. Knasboll!

image204

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback