19/3 -08 [Underbar morgon]

God morgon!
I morses gick jag upp med Mange kl 9. Tog på mig mina nya kläder och gav mig ut i det underbara vädret.
Trodde det skulle bli för kallt för jag tog på mig en inte allt för tjock jacka, men det märktes inte.
Gick till frisören, och beställde tid. Hade hoppats på att göra det nu men det gick inte.

Vad händer mer idag? Jag ska vårstäda tänkte jag, men eftersom vi ska tvätta i morgon gör jag det då istället :) Senare ska jag bege mig till blomsterlandet och köpa lite fint att ha här hemma, fast jag tar nog med mig Mange till det så jag inte väljer helt fel enligt honom. Kanske gör en adressändring med!

image233

Kommentarer
Postat av: Linda

yo bitch. vad blir det för färg och klippning....

2008-03-19 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback