21/3 -08 [Lååångfredag]

Även i år har långfredagen inträffat.
Hade jag varit Svenljunga hade det var nattöppet med lite rabatter, men i år är jag här i stället.
Jonna, Fredric och Pontus ska åka till deras stuga senare idag, då åker jag dit och hälsar på medan Mange jobbar. Idag blev jag väckt av Manges pappa, han undrade om vi var intresserade av en garderob. Jag vet inte om Mange är men jag är, blev mitt svar.
Många tjejer äger land av kläder, även jag och han har världens minsta garderob, eller det är nog ingen garderob ens. Så jag ska prata med Mange om det sen :)image237
Många som har påsklov nu, det märkte jag igår. Halva stan var uppe och var fulla ;)

Nu ska jag äta frukost.
image236

Kommentarer
Postat av: Linda

älskade frida. alla affärer är stängda på långfredagen, det räknas som en söndag. Den kvällen du tänker på med nattöppet och rabatter här i svenljunga händer i december runt lucia...

2008-03-22 @ 17:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback