2/3 -08

Jag och Mange gjorde en liten roadtrip och körde till Halmstad industriområde idag. Vi gick och myste och bara strosade runt. Jag hittade så många fina skor och fina kläder och två snygga jackor jag jätte gärna vill ha.
Men tittar man i min garderob har jag 50 par skor (bara sommarskor!) och 30 jackor, så jag behöver ju inga nya. MEN tänk på alla fattiga barn i kalla och varma länder, de behöver jackor och skor. Så om jag rensar garderoberna kan jag ju ge till dem och då måste jag ha nåt till mig. Perfekt plan!image165 Ett bra exempel på barn utan skor

Nu ska vi lata oss till sena kvällen.


Kommentarer
Postat av: mamma

var hittar du alla matchande bilder till allt du skriver jättepassande vet att du tar en massa kort med mobilus men ändå jättekul

2008-03-02 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback