24/3 -08 [Påskhelgen]

Nu ska jag berätta lite kort om påskhelgen.
Vi skulle till Jonna, Fredric och Pontus på lördagkväll, men jag var med dem under dagen sen åkte jag och hämtade Mange hemma. Jag fick passa Chappie innan vi åkte till stugan, det var mysigt.
Vi gjorde påskmat, Jansons, ägg, sill, köttbullar och prinskorv. Efter maten vilade alla typ, sen förberedde vi för kvällen och det blev dags för mig att hämta Mange.
Maten var jätte god, både förrätten och varmrätten, men efterätten blev vi för mätta för. Sen blev det att vi spelade TP, och sen blev Pontus så trött så han gick och la sig och vi andra började spela Alias och jag och Mange blev helt utklassade av Jonna och Fredric! Trodde jag inte, men kul var det :) Sen åkte vi hem och somnade gott.

image252 (inte våran måltid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback