6/3 -08

Då har Maria åkt hem :( Jag hade jätte kul, det var roligt att hon kunde stanna så länge. Vi har snackat skit och bara myst. Hoppas hon tyckte det var skönt  nu när hon ändå var ledig.

Igår var Mange "ledig" från sitt mekande, så när jag och Maria kom hem från Varberg köpte vi mat som vi kunde äta medan vi såg en mycket bra film. Maria och jag köpte vå filmer härrom dagen och vi kollade på den andra igår. Trodde inte att den skulle vara så bra, men OJ! Se den.
Apocalypto heter den, Mel Gibson ressigerade och skrev den. Värd att se!

image179

Kommentarer
Postat av: marie

jag har sett den filmen för ett tag sen..den är riktigt bra..och man sitter med paniken i halsen hela tiden tycker jag! va livrädd när jag tittade på den..men himla bra film.

2008-03-08 @ 11:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback