21/5 -08[För att du är bäst]


Jag har nog världens bästa pojkvän. Ja jag har faktiskt det. Nu kanske du tänker "aha varför är han mycket bättre än min?" Jo för att han ställer upp för mig i vått och torrt, han älskar mig trots mina brister, han är lycklig med mig, han kallar mig flickvän inför andra. Det gör honom bäst!
Jag litar på honom till 100%, och det är jäklit unik för mig! Han får mig känna mig trygg, älskad och fin när jag tycker mottsatsen.
Han får mig att le på regniga dagar, hans leende är som solens strålar.

Jag älskar dig Magnus

Kommentarer
Postat av: marie

Naaaaaaawwwww..puttinutt!

2008-05-22 @ 08:45:03
Postat av: marie igen...

heej. ska till vårscentralen nu. har börjat svullna i ansiktet igen. men jag ringer dig i ef..skulle gjort det igår,jag vet..f'låt,men somna framför bonde söker fru! längtar till fredag!!! pisk

2008-05-22 @ 09:58:41
Postat av: m a r i e

nämen...hej :) ringde dig nyss men du svara icke. ska hämta wille på dagis strax..tränar fotboll ikväll men ringer dig efter träningen när jag kommit hem..blir la runt 21-tiden! tjo

2008-05-22 @ 15:44:06
Postat av: Linda

åhhhh, det är ju så att jag blir avis på dig. puss på er pussgurkor...

2008-05-27 @ 09:25:29
Postat av: Zandra

vad sööt!! :)

2008-07-05 @ 23:33:32
URL: http://xadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback